Simple Pay rendszeren keresztül: Az internetes bankkártyás fizetés lebonyolítását az OTP Mobil Szolgáltató Kft. által üzemeltetett OTP Simple Pay rendszere biztosítja.
Bankkártyás fizetés esetén a Szerződő fél automatikusan átirányításra kerül a Simple Pay fizetési oldalára, ahol a díj kiegyenlítéséhez meg kell adnia a Simple Pay által megkövetelt adatokat. A Szolgáltató felhívja a Szerződő fél figyelmét, hogy az általa megrendelt termékek és szolgáltatások ellenértéke kiegyenlítése kizárólag a Simple Pay által elfogadott, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával lehetséges. A fizetési tranzakció annak végrehajtását követően nem vonható vissza. Sikertelen fizetési tranzakció esetén a honlapon hibaüzenet jelenik meg, míg a szolgáltatási díj sikeres kiegyenlítése esetén a Szerződő fél bankszámlaegyenlege a szolgáltatási díj összegével azonnal megterhelésre kerül.
A Simple Pay fizetőoldalán megadott fizetési és bankkártya adatokat a Szolgáltató nem ismeri meg és nem is kezeli.
A bankkártyás fizetési tranzakció lebonyolítása, a fizetés során megadott adatok kezelése, azok titkosítása és a fizetési folyamat biztosításának garantálása a Simple Pay kizárólagos kötelezettségébe tartozik. Ezért a Szolgáltató a bankkártyás fizetéssel összefüggő, valamint a Simple Pay hatáskörébe tartozó problémákért nem vállal felelősséget. A Szolgáltató nem vállal felelősséget továbbá a fizetési tranzakció sikertelenségéért sem, ha annak oka az internetkapcsolat hibájára vezethető vissza.
A SIMPLE PAY bankkártyás fizetési tájékoztató innen letölthető >>>
A fizetés menete
Reklamációk, panaszkezelés
A fizetési tranzakcióval, a bankkártya adatok kezelésével, titkosításával, valamint a bankkártyával összefüggő panaszokkal a kártyabirtokos/felhasználó elsősorban a kártya kibocsátó bankjához fordulhat. A bankkártyával fizetett konzultációs díj, vagy bármely termék megrendelés módosítása, lemondása vagy reklamáció esetén kérjük, hogy szíveskedjen felvenni velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken:
Tel.: +36 20 555 3535
Email: kapcsolat@artnhair.hu
A reklamáció tartalmát minden esetben 1 munkanapon belül kivizsgáljuk és erről email-ben értesítést küldünk. Amennyiben a panasza valós, úgy szükség esetén a teljes összeget 2 munkanapon belül visszautaljuk.